قوانین و مقررات سپهران هاست

۱– کلیه خریداران موظف به ارائه اطلاعات هویتی خود ‫شامل کپی شناسنامه ،کپی کارت ملی و تاییدیه شماره تلفن ثابت برای اشخاص حقیقی و درخواست شخص حقوقی همراه با ‫کپی روزنامه رسمی آخرین تغییرات، به سپهران هاست می‌باشند. در صورتیکه سپهران هاست، در هنگام تکمیل ‫فرآیند خرید و به جهت تسهیل و تسریع امور، اقدام به دریافت و کنترل این مدارک ننماید پس از ‫آن حق دریافت این مدارک همواره برای سپهران هاست محفوظ بوده و با عدم ارائه مدارک در زمان مقرر ‫به سپهران هاست، حقوق مالکیتی خریدار ملغی محسوب می‌شود و ضمنا عواقب اعلام ناصحیح اطلاعات ‫مستقیما بر عهده خریدار خواهد بود.

۲– خریدار اذعان می‌نماید که کلیه اطلاعات هویتی ارائه شده و آدرس‌ها و شماره تماس و امثالهم صحیح بوده و همواره در بروز نگه داشتن آن‌ها در پورتال کاربران می‌کوشد. سپهران هاست حق دارد هر زمان که نیاز به کنترل این اطلاعات داشته تصویر برابر اصل این اطلاعات را از خریدار دریافت نماید. سپهران هاست حق دارد تا تکمیل اطلاعات صحیح و مستند نسبت به تعلیق سرویس کاربر اقدام نماید.

۳– روش ارتباطی مستند سپهران هاست با خریدار، آدرس ایمیل خریدار و پاسخ به تیکت‌های پورتال ‫پشتیبانی می‌باشد که از طریق حساب کاربری وی در پورتال کاربران ثبت شده است، خواهد بود و روش ارتباطی مستند خریدار با سپهران هاست، ثبت تیکت در پورتال مشتریان با دریافت شماره ‫پیگیری تیکت خواهد بود.

۴– قوانین سپهران هاست تابعی است از قوانین جمهوری اسلامی ایران و سایر قوانین بین المللی ناظر بر سرویس‌های قابل ارائه سپهران هاست و از آنجا که این قوانین در سطح دنیا به طور آنلاین و ماهانه امکان تغییر دارند، سپهران هاست حق تغییرات آتی در قوانین را بر خود محفوظ می‌داند و نسخه قوانین بروز شده از طریق لینک به صفحه شرایط استفاده از خدمات در وبسایت سپهران هاست در دسترس عموم خواهد بود.

۵– ارتقاﺀ سرویس میزبانی از یک سرویس به سرویس بالاتر انجام می‌گیرد و هزینه آن معادل تفاضل هزینه دو سرویس به نسبت روزهای باقیمانده از طول مدت سرویس می‌باشد که به صورت خودکار توسط پورتال کاربران محاسبه می‌گردد.

۶– سپهران هاست حق انجام تغییرات فنی، سخت‌افزاری، نرم‌افزاری یا شبکه‌ای را در سرویس‌های ارائه شده دارد. در مورد تغییراتی که سرویس خریدار را تحت تاثیر قرار می‌دهد سپهران هاست موظف است از یک روز تا یک ماه قبل از اعمال تغییرات ، از طریق وبسایت سپهران هاست، پورتال کاربران یا پورتال پشتیبانی و یا ارسال خبرنامه به آدرس Email خریداران اطلاع‌رسانی نماید. خریدار موظف است خود را با این تغییرات سازگار نماید.

۷– در صورت وجود هرگونه مغایرت سرویس ارائه شده به خریدار با مشخصات سرویس، خریدار موظف است مراتب را حداکثر ظرف مدت یک هفته از تاریخ فاکتور به سپهران هاست اعلام نموده و سپهران هاست موظف است مراتب اصلاح را در اسرع وقت به عمل آورد در غیر اینصورت مسئولیت سپهران هاست پس از تاریخ اعلام خریدار، صرفا محدود به اصلاح سرویس و فقط تا پایان زمان سرویس در فاکتور می‌باشد و زمان سرویس‌دهی افزایشی نخواهد یافت.

۸– سپهران هاست مسئولیتی نسبت به ضعف ایمنی ناشی از نرم‌افزارها (application) و یا برنامه‌های مورد استفاده خریدار مانند پورتال‌ها، سیستم‌های وبلاگ و مدیریت محتوا و امثال آن‌ها، ندارد.

۹– سپهران هاست موظف به رعایت محرمانگی کلیه داده‌ها و نرم‌افزارهای موجود در سرویس خریدار می‌باشد و همچنین آن را در اختیار اشخاص ثالث قرار نخواهد داد. لیستی از فعالیت‌های غیرمجاز در زیر آمده است، این لیست تنها بصورت نمونه بوده و فعالیت‌های غیرمجاز، محدود به این لیست نخواهد بود :

  • - استفاده از نرم‌افزارهای بدون رعایت حقوق معنوی موسوم به Copyright ایران و بین‌المللی.
  • - نصب و یا استفاده از برنامه‌ای که موجب اختلال در عملکرد سرور گردد .
  • - خریدار مجاز به استفاده از کدهای مخرب مانند انواع ویروس‌ها و یا سورس‌هایی که موجب آلودگی یا پایین آمدن امنیت سرور گردد نمی‌باشد.
  • - استفاده از برنامه‌های ضعیف نگارشی که موجب نفوذ به سرویس و سایر سرویس‌های دیگر سپهران هاست و سایر خریداران گردد.
  • - وجود فایل‌های حاوی ویروس عمدا و یا سهوا در فضای سرویس مورد خریداری.
  • - ارسال هرزنامه (Spam) عمدا و یا سهوا (ملاک، گزارش Spamcop یا سایت‌های مشابه ، دیتاسنتر محل قرارگیری سرور و یا بررسی تیم فنی سپهران هاست می‌باشد) حتی اگر از سرویس میل سرویس دهنده ثالثی استفاده شده باشد.
  • - ارسال ایمیل بصورت گروهی و تعداد بالا (حداکثر ۱۰۰۰ ایمیل در روز و ۲۰ ایمیل در ۱۰ دقیقه مجاز می‌باشد به شرط آنکه کلیه گیرندگان ایمیل‌ها، خودشان درخواست دریافت ایمیل از خریدار را داشته باشند.
  • - عدم رعایت قانون جرائم رایانه‌ای جمهوری اسلامی ایران (خریدار موظف به کسب اطلاع کامل در مورد این قانون می‌باشد)
  • - انجام فعالیت‌هایی که به هر شکل موجب اختلال در ارائه خدمات سپهران هاست به خریدار و یا سایر خریداران گردد.
  • - استفاده از سرویس جهت ایجاد اختلال و یا نفوذ در سیستم‌های اشخاص ثالث.

۱۰– سپهران هاست در تعرفه خود و یا در سایت این موارد را مشخص نموده و محدوده استفاده از منابع سرویس‌های سپهران هاست برای عموم سرویس‌ها در تعرفه درج شده است . لیکن موارد زیر نیز باید در نظر باشند :

  • - حداکثر CPU در میزبانی اشتراکی ۱٪ در بازه زمانی ۱ دقیقه
  • - حداکثر Ram در میزبانی اشتراکی ۳۰ مگابایت -حداکثر Data Transfer مجاز بر اساس مشخصات مندرج در تعرفه
  • - حداکثر Disk Space بر اساس مشخصات مندرج در تعرفه
  • - حداکثر Bandwidth لحظه‌ای در میزبانی اشتراکی ۲ مگابیت در ثانیه

۱۱– خریدار موظف است که کلیه قوانین سپهران هاست و جمهوری اسلامی ایران را رعایت نماید. درصورت عدم رعایت، سپهران هاست حق قطع سرویس به صورت موقت یا دائم و پیگرد قانونی و دریافت خسارت از خریدار را دارد و خریدار موظف به جبران کلیه خسارات و هزینه وارده بر سپهران هاست می‌باشد همچنین هیچ وجهی بابت فسخ سرویس و یا ایام باقیمانده سرویس یا خسارت وارده به خریدار متخلف، پرداخت نخواهد شد.

۱۲– سپهران هاست نیمی از مدت قرارداد جاری شرکت را به عنوان زمان گارانتی برگشت پول بدون شرط و تنها برای سرویس میزبانی وب (اشتراکی) قرار داده است. از این رو پس از این زمان، گارانتی به سرویس خریدار تعلق نمی‌گیرد.

۱۳– ارائه خدمات پشتیبانی در سپهران هاست بر مبنای پورتال مشتریان ۷ روز هفته می‌باشد. ضمناً به درخواست‌هایی که از طریق تلفن اعلام گردد تا حد امکان رسیدگی می‌گردد.

۱۴– امکان نصب و تغییر نسخه هیچ نرم‌افزار، ابزار و بسته‌ای بر اساس درخواست خریدار و بر روی سرویس‌های میزبانی اشتراکی وجود ندارد.

۱۵– در صورت درخواست انتقال یک دامنه به پنلی خارج از سپهران هاست از طریق پرتال کاربران، سپهران هاست حق ممانعت از تکمیل مراحل انتقال را ندارد.

۱۶– از آنجا که سپهران هاست ثبت و تمدید دامنه و انتقال برای خریدار را به صورت واسط انجام می‌دهد عدم پذیرش توسط ثبت کنندگان بین‌المللی و یا ثبت کننده .Ir نسبت به ثبت و یا تمدید دامنه به هر دلیل مسئولیتی را متوجه سپهران هاست نخواهد کرد.

۱۷– عودت وجه پس از ثبت دامنه توسط سپهران هاست امکان‌پذیر نمی‌باشد.

۱۸– سپهران هاست تلاش خود را جهت راهنمایی خریدار در مسائل فنی می‌کند ولی خریدار خود مسئول است با اطلاعات فنی سرویس میزبانی وب آشنائی داشته و سپهران هاست مسئولیتی نسبت به آموزش نحوه بهره‌برداری صحیح از سرویس ندارد.

۱۹– سپهران هاست مسئولیتی در قبال تمدید دامنه‌هایی که تا ۱ هفته پیش از انقضا تمدید نشده‌اند نخواهد داشت.

۲۰ - در صورت بروز مشکل سخت‌افزاری که موجب عدم دسترسی به سرور شود خریدار موظف به اعلام مورد به بخش پشتیبانی سپهران هاست بوده و سپهران هاست پس از اطلاع موظف به تعویض سخت‌افزار معیوب طی ۷ روز کاری و به صورت رایگان می‌باشد.

۲۱– به طور کلی مسئولیت تهیه نسخه پشتیبان از داده‌ها، فایل‌ها، بانک‌های اطلاعاتی و ایمیل‌ها با خود خریداران بوده و همه خریداران می‌بایست نسخه پشتیبان کلیه داده‌های مورد نیاز خود را در جایی غیر از تجهیزات و سرورهای سپهران هاست نگهداری نمایند. در صورت بروز هر مشکل و عدم توانایی بازگرداندن اطلاعات از آرشیو بکاپ هیچگونه اعتراضی مورد قبول نخواهد بود و سپهران هاست در این زمینه هیچگونه مسئولیتی ندارد.

۲۲– سپهران هاست هیچگونه مسئولیتی در برابر عدم انجام تعهدات خود در موارد اضطراری مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، انفجار، اعتصاب، محدودیت‌های دولتی و تحریم را ندارد. با این حال در صورت بروز چنین مواردی سپهران هاست تلاش خود را برای کاهش اثرات این موارد می‌نماید. بروز هر یک از موارد اضطراری موجب تخطی خریداران از شرایط خدمات نخواهد شد. تحریم و عدم امکان تبادل ارز از موارد اضطراری خواهد بود.

۲۳– با پرداخت مبلغ فاکتور و یا عضویت در سایت سپهران هاست یا پورتال مشتریان خریدار قوانین سپهران هاست را پذیرفته و نیازی به اخذ امضاء از خریدار وجود ندارد.

blog
ضمانت بازگشت وجه

ضمانت بازگشت وجه

در سپهران هاست ضمانت به معنای واقعی وجود دارد. تمامی سرویس‌های موجود در سایت دارای ضمانت استرداد وجه تا ۳ روز پس از پرداخت هستند. قابل ذکر است که اگر شما به هر دلیلی مایل به کنسل کردن سرویس خود در هر زمانی باشید، سپهران هاست تضمین می‌کند که بدون قید و شرط هزینه پرداختی شما را پس از کسر هزینه زمان استفاده، به طور کامل بازگرداند.

پشتیبانی ۲۴ ساعته

سوالی قبل از خرید محصولتان دارید؟ با سرویس خود به مشکل برخورده‌اید؟ تیم پشتیبانی فروش و فنی سپهران هاست با افتخار به صورت شبانه‌روزی از طریق تیکت‌های پشتیبانی و ایمیل جهت پاسخ به سوالات، مشکلات و ارائه انواع خدمات به مشتریان محترم آماده خدمت رسانی می‌باشد. ساعات پاسخگویی تلفنی نیز از ساعت ۹ صبح الی ۱۷ عصر می‌باشد.

پشتیبانی 24 ساعته
سیستم مدیریت محتوا

نصب رایگان انواع CMS ها

سی ام اس نرم‌افزاری جهت مدیریت محتوای وب سایت‌ها می باشد. با سفارش هر کدام از سرویس‌های سپهران هاست، شما می‌توانید درخواست نصب رایگان انواع سیستم‌های مدیریت محتوا همچون: وردپرس، جوملا و دروپال و ... را از طریق تیکت‌های پشتیبانی اعلام نمایید تا در اسرع وقت سیستم مورد نیاز شما به صورت رایگان بر روی هاست نصب گردد.

گواهینامه SSL رایگان

Secure Socket Layer که به اختصار SSL نامیده می‌شود، یک پروتکل جهت برقراری ارتباط امن میان کاربر و سرور است. سپهران هاست برای تمامی سرویس‌های موجود در سایت گواهینامه SSL یا HTTPS رایگان ارائه داده و شما در صورت تمایل می‌توانید درخواست فعال و یا غیرفعالسازی آن را از طریق تیکت‌های پشتیبانی ارسال نمایید.

گواهینه ssl